Speleologie? Speleokomedie?...Všechno!

Nově na webíku:

13.03.2008 08:45

Úvahy o krasu: Příliš krátká paměť? a Demokracie v ČSS ...

Technika: Střižné hodnoty kotev a Malé ruční vrátky ...to je všechno ode mě,

Jinde se dočtete se o objevu Rumové jeskyně Na Pomezí s fotografiemi nabízí Speleologická skupina Sever. Bylo to i v rozhlase, doslechl jsem se již před týdnem.

Nějaké fotky z podzemí jde najít na stránkách Markétky Kalové, autor Aleš Havel (ZO 6-21 Myotis). Fotky jsou z Pustožlebské zazděné a ze Sedmnáctky. A když jsme u těch fotek, prohlížel jsem si fotky z Moravského krasu a okolí od Zbyška Macháčka. Jsou to sice jen povrchové snímky, ale Zbyšek má zde zachyceno mimo jiné jarní tání v r. 2006, což byla poměrně unikátní a bouřlivá záležitost, že uvažuju o vydání dosud ještě nepublikované zprávy z těchto povodní ve složce Zprávy z krasu.

Jinak ještě registruju nové webové stránky skupiny 6-16 Tartaros, které zatím nejsou zveřejněné, ale určitě se o tom dozvíte včas, stejně jako webový seriál (komiks) o krasových blondýnkách....

Posledně jsem psal o otisku chodidla neznámého třetihorního tvora na skalisku Drábovně. Kdyby to někdo bral vážně, tak jsem neznámé živočichy našel a identifikoval. Bohužel chodidla už mají trochu zmutované...