Speleologie? Speleokomedie?...Všechno!

Odkaz na stránky o lezecké technice.

27.02.2008 11:16

Nechtěl bych dopadnout tak, že budu obviněn z vykrádání cizích webů, ale tohle mi nedalo. Na stránkách ZO 1-05 Geospeleos jsem nalezl tento nenápadný odkaz:  https://storrick.cnchost.com/index.html s neuvěřitelnou kolekcí všemožných lezátek a osobního speleologického vybavení. Listoval jsem a dlouho. Nalezl jsem Ruské speciály na titanové "Trosy". Z nich a z pocitů uřezaných prstů tak krásně a lehce běhá mráz po zádech. Našel jsem Rakouské výrobky Stubai, které táta dovážel v době totality a o jejichž funkci neměl ani tušení, ale dobře se s nimi machrovalo. Prostě pohled do světa skrze více i méně funkční a vyleštěný materiál. Možná to bude chtít znalost angličtiny, ale při prohlídce rozsáhlé fotogalerie určitě potřeba nebude.