Speleologie? Speleokomedie?...Všechno!

Novinky v časoprostoru...

15.05.2008 10:00

    Na mém vebíku jsem doplnil dvě akce, Petrbokův memoriál v Berouně a výstavu fotografií Z. Motyčky v Brně. Do sekce Úvahy u krasu jsem dal Bizardní krasovou teorii pana Vladimíra Vaška, kterou mi kdysi poslal Marek Šenkyřík k uveřejnění (to EGO jsem ani nemusel překonávat) a do techniky jsem dal ostrou záchrannou akci u Rožňavy, které jsem se zůčastnil.

    Vašek Dobeš mi poslal exkurzní zprávu z Ostrovska a prodlouženého víkendu v krasu, zejména z bádání na Rogendorfu. K tomu přiložil pár fotofrafií. Doktor Skála mi poslal odkaz na fotky z mamutí výželezovací akce na Řičánkově skále. Objevy jsou i na Býčí skále, Koniášova síň. Několik fotografických a zajímavých alb je i jinde, třeba na rajčeti. Malování na Býčí skále, kde je třeba Jirka Svozil tarší s mystickými tečkami ve tváři, nebo třeba opravdová svatba v Halštattu, kdy se ženil Marťas (Jan Martínek) ze skupiny Speleohistorický klub Brno (ZO 6-26). Jirka Svozil je tentokrát v kvádru a vůbec tak vylepšený, že bych ho nepoznal. Autorem všech fotografií je pravděpodobně Radim Kvasnica. J. Zábranský jun. z Tartarosu zase vyzývá ke stahování zde:

    Dál jsem do odkazů dal skupinu Kahan, zabývající se důlním a historickým podzemím. Také aktivní stránky a mají mě tam taky. Nový odkaz si už konečně zaslouží i ZO 6-08 DAGMAR, která založila také skupinové stránky. Objevil jsem ji dnes, bližší průzkum bude pochopitelně  následovat...Obchůdek Cavex má novou sympatickou prodavačku (to je Klárka, ta vlevo, ostatní dvě jsou už notoricky známé). Další novinky zas někdy příští tejden...