Speleologie? Speleokomedie?...Všechno!

Zacéčkovaný server...

20.01.2008 18:16

    Na stránkách ZO 6-31 Speleologický průzkum Poustevník Marek České speleologické společnosti jsem byl obviněn, že jsem jim ukradl již zavedené logo "Zprávy z krasu" . Co k tomu dodat?

    Název jsem "obšlehl" z prvního sešitového vydání Moravský kras od Absolona tuším z roku 1912. Karle promiň... Spory tohoto typu mezi členy ČSS a základními organizacemi řeší dozorčí sbor ČSS.

    Už jsem to prezentoval, ale zabývám se výhradně severní částí Moravského krasu, které trochu rozumím a občas navštěvuji. Na přání A. Tůmy jsem ale například udělal zprávu o stavu lokality Děravka loni na podzim. Kdyby byl zájem, tak ji sem klidně dám taky. Své stránky nebudu pokrývat céčky nebo snad copyrighty. Klidně si tady berte co chcete a kopírujte si jako v samoobsluze. Jestli něco potřebujete v originále, nebo v původní velikosti, klidně mě kontaktujte. Dělám to pro Vás. Ony se ty plagiáty stejně časem provalí, ale já to sledovat nebudu, páč mám svých starostí nad hlavu a klidně si zase poslechnu, jak jsem tady v krasu zbytečnej.

 

Diskusní téma: Zacéčkovaný server...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.