Speleologie? Speleokomedie?...Všechno!

Poustevna

09.09.2008 23:36

 

Vstupte! Tento odkaz jsem našel na webu jeskyňář. Byla na něm výzva k zaposlouchání se do slov jednoho jeskyňáře a zároveň přiměřená kritika jeho slov. Rozhovor byl pojmut populární formou a nepočítalo se s tím, že ho bude nějaký jeskyňář poslouchat, ale šlo tu o řadové posluchače, nikoliv o členy ČSS. Pak jsem došel k takové nenápadné vložce. Začtěte se prosím do exkursních speleologických zpráv také jednoho jeskyňáře. Také to nebudu komentovat, asi mi nepřísluší vyjadřovat se k věcem, kterým nerozumím. Jen si myslím, že bych nějakou tu klauzuli o ochraně krasových jevů ve stanovách ČSS našel. Co na to předsednictvo? Nechá to být a nevyjádří se k tomu ani teď?

Co nového na webu. Přidal jsem nějaké akce, tuto sobotu proběhne Noc pro netopýry ve Sloupsko-šošůvských jeskyních. Jsou tu ale i jiné akce, například pozvánka na Valnou hromadu, která se koná za měsíc a stále chybí tam, kde by měla ve skutečnosti být jako první. Do zpráv z krasu jsem přidal jednu odbočku v Novém sloupském koridoru zvanou Technický komín. Lokalita je pracovištěm Pustožlebské skupiny.

Pěkně se rozjely oficiální stránky Slovenské speleologické společnosti a zveřejňují téměř vše, co se kde o jeskyních napíše a to je dobře. Co se taky rozjelo je diskuze ohledně okrádání návštěvníků ve zpřístupněných jeskyních, konkrétně na Turoldu. Je to sáhodlouhé a nečetl jsem to celé. Podobné houževnaté diskuze za každou cenu jako je na webu správy jeskyní ČR. Já jen jako vzorek uvedu tohle... To bylo kdysi na konferenci spelea.cz. Teď tam panuje totální spam na desítkách stránek. Kdyby aspoň věděli, že to opravdu nikdo nečte, ale pro pocit deja wue, naprosto ideální...

Našel jsem jednu takovou starou fotografii, kterou udělal na Pustožlebské základně Ivo Laníček. Není na ní vůbec, ale vůbec nic divného....

Diskusní téma: Poustevna

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.